Julpyssel

Ush vad Max hostade inatt.. Han hostade konstant mellan 23-00:30. Han låg bredvid mig och man hörde tydligt hur det rosslade i hela bröstet på honom.. Ni ser förresten på bilden att han gillar närhet:) Han ska alltid ligga klistrad på mig och flyttar jag så flyttar han efter.. Men det är mysigt:)

Vi hämtade Freja på dagis vid 3 sen åkte vi hem och pysslade med apelsiner och nejlikor. Max gjorde en gubbe:)

Annars har det vart en stimmig kväll.. Det är baksidan av Max medicin att han blir superspeedad..

Snälla grannen Birgitta kom hit när jag hade lagt dom så jag kunde komma iväg och träna. Det är sån jäkla skillnad att träna där och på Aktiv rehab.. Svårt att förklara men känns som det ger mer nu:) Tyvärr fick jag inget från försäkringen så får betala det själv men jag får väl önska mig pengar av tomten som bidrag:)



2013-12-09 @ 21:13:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Så jobbigt med hostan. Verkligen koncentrerande, blir nog lite pyssel imorgon.

Mormor (2013-12-10 @ 09:55:40)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: