Ledig Torsdag

Idag köpte jag gymkort på Idrottskliniken.. Jag hoppas försäkringen täcker det och om inte får det väl vara värt dom pengarna för jag måste ju få till träningen..
Körde på och va helt slut efteråt och alldeles vinglig i vänsterbenet:)

Va hembjuden på lunch hos Idas syster Anna. Ja Ida va ju oxå där.. Så mysigt för man känner sig alltid lika välkommen dit.. Det va där vi va några ggr i somras med barnen och badade..

Åkte och handlade. Tvättade och fixade lite här hemma innan jag åkte hem till Idas föräldrar där hon bor nu när de renoverar hemma. Kikade på Jul med Ernst och drack glögg🎅🎄

Är precis hemkommen och det snöade och blåste som bara den nu. De har varnat för storm så får se vad det blir av det..

Imorgon är det kvällsjobb på chemat. Blir förhoppningsvis träning på morgonen om inte träningsvärken är alltför jobbig:)



2013-12-05 @ 22:35:53 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja träna måste du ju. Ta det försiktigt idag när du ska ut fruktansvärt halt. Trevlig helg kram.

Mamma (2013-12-06 @ 09:50:25)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: