Lucia 2013

Vi startade dagen med att gå på Lucian på dagis. Barnens pappa kom oxå så vi kunde dela på oss. Skönt eftersom de går på olika avdelningar och de firar samtidigt..
Efter fikat åkte vi och överraskade mormor o morfar med ett besök.. De blev jätteglada.. Vi hälsade även på gammelmorfar en sväng..
Vi stannade tills kvällsmaten innan vi åkte hem.

Jag passade på att göra mintkyssar. Testade ett nytt recept i år som blev bra.
Googla på mintkyssar expressen så kommer det upp. Det går inte att misslyckas med dom..

Freja hade ingen feber idag heller men hon va jättetrött på em och somnade gott på min arm när vi låg och kikade på tv. Hur mysigt som helst och jag tror inte hon har somnat på min arm sen hon va bebis:)

Vi va hemma lite efter 6. Avslutade kvällen framför julkalendern. Trodde inte de skulle gilla det men det gör dom..

Slängde ihop lite mozartkulor med nougat och mandelmassa när jag hade lagt dom.. Jag får lägga undan i en speciell burk så det med säkerhet finns kvar tills på Onsdag:)



2013-12-13 @ 21:27:13 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Mycket trevlig överraskning. Mysig dag kram.

mormor (2013-12-13 @ 22:26:07)

Ska testa det där receptet på mintkyssarna. Jag har skit-otur med de annars. Kram!


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2013-12-14 @ 21:21:11)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: