Nyårsafton 2013

Helgen passerade i rusande fart..
På söndagen kom mamma o pappa förbi en sväng. Passade på att åka och träna en sväng.. Hade lovat Freja att köpa innetofflor eftersom Max fick i julklapp så va uppe en sväng på Grand. Självklart blev det Hallo Kitty:)
Blandade känslor att sova sista natten i en trång säng.. Som ni ser på bilden är det inte mkt plats dom lämnar till mig:)

Igår lämnade jag barnen på dagis och plockade upp Benny för ytterligare ett träningspass.. Sen va det fullt ös på jobbet.. Jättemkt folk och ingen extrapersonal så det va högtryck. Tack o lov lugnade det ner sig innan stängning så blev ej så sent ändå..

Kan förresten nämna att vi vann årets Cafe på Nöjesnyttfesten i söndags.. Kände att jag inte ville lämna bort barnen eftersom jag redan haft dom en dag mindre denna veckan och tänkte väl lite att: vi vinner ju inte ändå.. Men det gjorde vi:)

Åkte och handlade till nyår. Ska vara med Ida. Vi blir ett gäng så ska bli jättemysigt..
Men först ska jag jobba några timmar idag. Har precis ätit frukost och ska bege mig.

GOTT NYTT ÅR



2013-12-31 @ 08:12:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Mysiga bilder. Hoppas du får en trevlig kväll kram.

Mamma (2013-12-31 @ 14:00:47)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: