Trötter

Lämnade barnen på dagis i måndags.
Bytte pass och jobbade kväll på samarkand till 21.
Hade svårt att somna på kvällen och blev bara 5 timmars sömn innan kl ringde vid 05.15 i tisdags morse.

Hade inbokat med sjukgymnasten igår. Han gjorde en hel del tester och fick dessvärre dåliga nyheter.
Fram till September hade jag en rak kurva uppåt men efter det har det stannat upp.. Och det va när jag gick upp i arbetstid.. Jag har verkligen jättesvårt att få ihop träningstid när jag jobbar och samtidigt har barnen. Det är så dumma öppettider på rehab. De stänger 18 på kvällen och har stängt på helgerna.. Vi pratade om att jag kanske får börja träna på ett vanligt gym och sedan komma och träffa honom emellanåt för uppföljning.. Så ska kika upp imorgon hur öppettiderna ser ut på andra ställen. Tyvärr är det lite begränsat då försäkringen endast täcker de som har avtal med landstinget..

På kvällen va vi bjudna hem till Erika. Har inte sett deras hus ännu. De hade det jättefint..kul att träffa alla..

Idag va det jobb 6-13 sen följde jag och Jossan med Cai till IKEA en sväng. Blev nog billigaste besöket någonsin. 42kr:)

Är precis hemkommen från Jossan på lite glöggmys. Hennes kompis Karin va oxå där..

Imorgon är jag ledig och tänkte ta sovmorgon.. Träna lite och sen blir det lunchdate med Ida hemma hos hennes syster Anna..

Förresten får ni kika in på askelyckans konditori på facebook och va med och tävla och rösta på våra pepparkakshus som vi gjorde på jobbet förra veckan så är ni med och tävlar om ett presentkort på 300kr hos oss.. Nr 4 är mitt:)



2013-12-04 @ 21:49:38 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: