Vinter

Shit vad mkt snö det hade kommit imorse näran vaknade. Mysigt men jobbigt när man skulle skotta fram bilen..

Tog mig upp till träningen. Känns skönt att ha fått till 3 st pass denna veckan. Är så skönt att vara på ett vanligt gym igen med lite mer folk..

Fick ta bilen till jobbet. Va rena isgatorna. Fick verkligen koncentrera mig för att inte halka..
Hade superont idag på jobbet men släppte tack o lov när jag satte mig och fikade o fick vila i en kvart.. Ja så lång paus har man per dag:)
Inte mkt men man är så van..

Är precis hemkommen till Ida där vi ska kika på IDOL finalen.
Är ledig imorgon och jobbar söndag



2013-12-06 @ 19:36:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: