Abstinens

Har mått piss hela helgen..
Febrig huvudvärk och yr.. Ingen ork lver huvud taget.. Inatt gick huvudvärken över till migrän. Va helt lipfärdig och visste inte vart jag skulle ta vägen..

Imorse slog det mig varför jag har mått såhär..

Jag äter ju smärtstillande och läkarna sa att det är beroendeframkallande så jag skulle börja trappa ner så fort som möjligt. Jag har ändå klarat mig att bara äta morgon och kväll och i torsdags skippade jag kvällstabletten och det har gått bra. Ingen värk på natten..
Men har nu förstått att det är abstinens jag har kännt av.. Googlade på det och överallt stod det samma sak när man börjar trappa ner med tramadol som jag äter att andra har mått skit. Sprängande huvudvärk och bakiskänsla...
Hoppas inte jag behöver må såhär varenda jävla dag nu:(

Ligger i soffan och kikar på tv. Alexi är på jobbet. Skulle köpa med sig lite lunch sen ska vi åka hem till mig. Vi håller nog till där några dagar. Enklare för mig så jag kan duscha ordentligt och han kan få andas lite från mig:)



2013-02-11 @ 12:21:47 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: