Alla ❤ dag

Idag är det Alla ❤ dag..
Även om det är en stor kommersiell dag som man egentligen inte behöver bry sig om känns det alltid bättre när man har någon som man kan fira lite extra..

Jag gav Alexi en kombinerad alla hjärtan/ tack för all hjälp present. En ansiktsbehandling med massage.. Efter allt han gör för mig kan han verkligen behöva få koppla av och skämma bort sig själv lite..

Han köpte fina blommor och godis sen fick jag välja valfri maträtt som han skulle laga.. Det blev wallenbergare..

Egentligen skulle vi käkat ikväll men han blev medbjuden på hockey ikväll.. Eftersom han har vart instängd med mig sen förra fredagen skickade jag iväg honom så han kan få ha lite kul oxå och inte bara vara min personliga hjälpreda:) Så han lagade det nu istället.. Så jäkla gott..

Imorgon ska jag på kontrollröntgen och läkarbesök. Lite nervöst om det har läkt som det ska. Tanken är att de ska öppna upp ortosen lite så jag kan börja träna knät. Nu är den låst i 30 grader men de pratade om att öppna den till 60 grader. Detta kommer ju underlätta det vid tex bilåkande osv.. Men som sagt får se imorgon vad dom säger.

På kvällen är vi hembjudna till Anna och Palle..

Idag damp det ner en underbart rolig inbjudan på posten.. Mer om det imorgon:)



2013-02-14 @ 16:49:31 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Jätte fina blommor. Lycka till i morgon.

mamma (2013-02-14 @ 19:45:27)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: