Älsklingarna har åkt:(

Efter att vi hade ätit frukost och mamma hade hjälpt mig att duscha packade dom ihop och åkte till Lessebo..
Det va jättejobbigt att säga hejdå eftersom det dröjer ända tills nästa måndag innan jag får träffa dom så jag började gråta..
Freja va så söt och sa att jag va ledsen. Stackars mamma och så tröstade hon mig. Max torkade bort tårarna åt mig..
Freja satt och sade i bilen hela tiden att jag va ledsen så jag fick skicka en bild till mamma där jag såg glad ut som hon fick se..
Max har fått en ny bilstol så han sitter vänd rätt och kan se lite mer så han va mer än nöjd:)

Just nu ligger jag i soffan utan ortosen. Den ska ju luftas lite då och då så huden får andas. Får hjälp av hemtjänsten.. Så nu ligger jag här i en timme låst i soffan eftersom jag inte får röra mig. Lite småläskigt och det kryper i kroppen men får roa mig med tv och mobil..

Vid lunch kommer Sara och hälsar på. Träffas så sällan eftersom hon bor i Linköping men idag ärar hon mig med ett besök:)

Hörs senare



2013-02-08 @ 10:41:50 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Så söta, jag fick tårar i ögonen också. Ja han gillade verkligen stolen såg så mycket bättre så det blev nästan jobbigt med alla frågor om skyltar o allt möjligt.

amma (2013-02-08 @ 17:26:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: