Barnen är hemma!!!!

Igår morse kom Max hem. Mamma o pappa hämtade honom på dagis för han är dålig pga förkylningsastman. Freja kom hem lagom till fikat..

Alexi körde mig till sjukgymnasten. Fick lite övningar jag ska göra för att få upp rörligheten i knäet och träna upp lårmusklerna..
Har gjort 2 omgångar redan idag. Det är verkligen något jag ska köra stenhårt på så det underlättar då jag ska börja på riktigt. Ush fasar för hur det kommer vara sen när man tar bort ortosen och ska börja gå på det. Det är ju då man lär känna av smärtan..
Har förresten börjat trappa ner på värkmedicinen till att sluta helt och direkt känner jag av huvudvärk fryser och mår illa.. Hoppas det blir lindrigare den här gången...

Max är hemma idag oxå och Freja hämtar dom efter mellis..
Hon va så jäkla rolig igår.. Sprang fram och tillbaka med sin stekpanna och serverade oss diverse maträtter.

Nu är det dax att sätta igång familjen annorlunda som vi spelade in igår

https://cdn1.cdnme.se/951125/7-3/pic_512361f3ddf2b34d991a924b.jpg" class="image">



2013-02-19 @ 12:30:47 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: