Rastning

Idag begav vi oss ut på lite äventyr..
Får spatt på att bara ligga inne och det va superfint väder ute oxå..
Vi lyckades fixa ett sätt så jag kan åka bekvämt i bilen oxå vilket underlättar..

Först åkte vi upp till samarkand. Va inne en runda på Kicks och köpte lite prylar..
Shit vad jobbigt det va att hoppa. Får se det som positiv träning för armar och mage:)

Satte oss lite utanför och njöt av solen innan vi åkte och käkade lunch på Thaihouse..

Har precis kommit hem till Alexi igen och slappar i soffan.. Sover här inatt oxå.. Linda kommer förbi en sväng sen..

Imorgon får jag äntligen träffa barnen. Mamma o pappa kommer och bor hemma hos mig så jag kan träffa dom. Längtar som bara den!!!



2013-02-03 @ 15:09:14 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Så trevligt och bra kämpat, ses snart.

mamma (2013-02-04 @ 11:11:51)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: