Restaurangbesök x 2

Åkte hem till Alexi igår.
Först va jag en sväng på vårdcentralen för att kolla upp min svullna fot och utesluta blodpropp.. Tack o lov trodde han bara det va svullnad pga inaktivitet i fotleden..

Vi åkte upp till Maxi och handlade gott till kvällen.. Glacerade revben och god sallad blev det med smarrig efterrätt..

Fick världens energi av att strosa runt på Maxi och se folk..
Höll på att gå riktigt illa när vi kom hem och packade in varorna. Stod i köket då kryckorna helt plötsligt gled undan. Av ren panik och impuls satte jag ner foten.. Riktig tur att Alexi stod bredvid mig och kunde fånga upp.. Blev supernojjig att något gick galet i knät.. Men gjorde inte ont utan bara lite surrande känsla efteråt så hoppas det klarade sig..

Nu är vi precis hemkomna från lite mat på thai house.. Va och åt med hans mamma...

Sen ikväll ska vi ut och käka med ett kompispar till honom. Hoppas det går bra. Vi har bokat en extra sittplats så jag får plats:) Ska bli superkul att komma ut.

Har fått bildrapport som vanligt från Lessebo och dom har det superbra!!



2013-02-23 @ 17:11:15 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: