Torsdag kväll

Ligger och slappar i soffan framför tv:n..
Har vart fullt ös på barnen nu ikväll..
Freja ville ha pippi tofsar och morfar fick äran att ge sig på det. Blev faktiskt riktigt bra:)

Blev superglad innan när det knackar på dörren och Linda kommer förbi med en blombukett och choklad för att pigga upp mig..

Det är ju som sagt vissa projekt som är svårare än andra- såsom att raka benen!!
Freja fick äran att hjälpa mig och tvåla in benet vilket hon va nöjd med:)

Imorgon åker dom till Lessebo:( Kan tyvärr inte följa med då jag inte vågar åka så långt med benet.. Så får passa på att pussa på dom så mkt jag bara kan imorgon innan dom åker!!



2013-02-07 @ 20:38:56 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Åå vännen jag tänker på dig och ska försöka komma till dig snart. Har varit lite mycket på sistone bara och hinner inte med livet. Morfar är iaf på bättringsvägen nu och budgivningen är i full gång. Ska bli skönt när allt är över och jag kan fokusera på graviditeten endast och inte alla komplikationer som varit. Tänker på dig och är glad att det går framåt för dig. Kram!


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2013-02-08 @ 07:38:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: