Förhoppningsvis sista natten

Natten inatt gick bättre än väntat.
Idag har det vart fullt ös med hoppande på kryckor. Fixar det mesta själv och testade även på trapphoppning. Gick bra men har haft jätteont hela dagen och tvingats ta extra värktablett..

Mamma o pappa va här en sväng och likaså Alexi och Ronja. Fick tom Alexi att måla mina tånaglar:)
Ush är supertrött och ska försöka sova. Lär nog ta ett tag då benet inte riktigt är på min sida ikväll. Brukar kunna koppla av när jag ligger såhär som på bilden men är svårt..

Tanken är att jag ska komma hem imorgon fm men återstår att se.
Kram och godnatt



2013-01-24 @ 21:01:16 Permalink Kommentarer (2)



Kommentarer

Kram på dig. Hoppas det går bra att sova i natt.


faster (2013-01-24 @ 22:07:12)

Krya på dig!! Viktigt att tårna är snygga ;)

Anna.N (2013-01-24 @ 22:18:40)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: