Fortfarande feber

Det är inte mkt hon har. Ligger runt 38 hela tiden. Stundvis är hon jättepigg sen kommer hon och ska vila i famnen..
Men blir vab imorgon sen är dom lediga ons torsdag från dagis då de ska vara i Lessebo så jag kan jobba så kan dom förhoppningsvis gå på fredag båda 2.

Har inte gjort särskilt mkt idag förutom att kolla på Dora på tv ett ANTAL ggr.. Slängde ihop några kladdkakemuffins som vi fikade på när Max kom hem från dagis..

Nåt som är positivt med att vabba är att man längtar efter att jobba iallafall:) för efter en halv dag hemma klättrar man på väggarna och vill ut!!



2013-01-14 @ 17:36:50 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Hej Johanna!
Jag har läst någonstans i din blogg att du är glutenintollerant!
Men du bakar och står i hela tiden mest :) Sååååå, då tänker jag att du har värsta bästa knepen för att få bröd och bullar goda trots glutenfritt mjöl! Min dotter är glutenintollerant och jag har försökt att få till matbröd och lussebullar men det blir inte bra! Kan inte du dela med dig av goda glutenfria recept (sisådär en gång i veckan ;)?
Tack på förhand från en bloggläsare!
Ps. Tycker du ska vara brunett by the way! D är SÅ snygg i det mörka håret!

Svar: Hejsan. Kul att du läser bloggen och tack för hårtipset:)Ja jag älskar att baka men kan hålla med om att det inte är det enklaste. Oftast funkar de flesta vanliga recept bara det att du får lägga till mer mjöl. Men vill du kan jag maila några recept till dig bl a på mina kanelbullar och världens godaste och enklaste tekakor?
Johanna

Therese (2013-01-14 @ 18:15:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: