God morgon

Blev väckt av telefonen halv 9 och kan inte somna om. Alexi ligger fortfarande här bredvid och sover gott. Skönt med sovsällskap på soffan.

Mamma o Pappa åkte hem med barnen igårkväll igen så jag får vila. Helt sanslöst vad trött man är hela tiden. Måste vara medicinen..

Vi hade en mysig dag igår. Barnen va på dagis mellan 10-15.. Vi firade pappa med fika på em. Jag orkade till o med sitta uppe en stund och fika. Inte illa!!

Efter det va det mys med barnen medans pappa o Alexi spelade pingis. Dom åkte hem på kvällen.
Alexi kom och höll mig sällskap..

Idag kommer Ida och hälsar på. Efter det ska jag göra ett försök till att förflyttas hem till Alexi så man får lite miljöombyte:)

Hörs senare



2013-01-30 @ 08:56:39 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: