Kan inte tacka nog!!

Har blivit mkt klagande nu kanske men det är HELT sjukt vad man är låst och beroende av andra..
Är jätteledsen över att jag inte fixar att ta hand om barnen.. Vet ej hur jag ska fixa det själv. Bara en sån sak som blöjbyte. Tänkte innan när jag va inlagd att jag får väl byta i soffan eller på golvet.. Men jag kan ju inte ens sätta mig på golvet eller sitta normalt i soffan..

Droppen kom innan då Alexi skulle hjälpa mig duscha.. Har ju fått en duschstol med handtag så tänkte att det är ju bara att jag sätter benet utanför så fixar jag det själv.. Bara att han skulle kolla mig så jag inte trilla och hjälpa till att plasta in benet.. Men det gick inte alls pga vinkeln på min skena.. Gjorde superont så till slut fick han hjälpa mig. Kändes på något sätt hemskt att be sin pojkvän tvätta mig överallt...

Ville bara med detta klagoinlägg säga att jag kan inte nog tacka er alla som hjälper och stöttar mig. Hade ALDRIG fixat det utan er... Värmer otroligt gott i hjärtat att inse att man har sån otroligt fin familj och vänner.. Något som är så lätt att ta för givet...
Så som sagt

TUSEN TACK- ÄLskar er<3



2013-01-26 @ 16:42:28 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: