Operationen över

Blev ingen operation igår. De bedömde den så pass stor att de ville vänta tills idag så de skulle vara pigga.
Va helt knäckt igår och hade så fruktansvärt ont..

Idag vid 9 va det dax. Blev ryggbedövad samt fick lite sömnmedel så kommer inte ihåg något av själva operationen.

Vet ej så mkt vad de har gjort mer än att de har byggt upp mitt knä med en metallplatta..
Har inte haft särskilt ont idag men däremot mått illa och vart yr hela tiden.
Underbara Alexi kom och höll mig sällskap men jag mådde som sämst och va helt väck så han åkte efter någon timme. Men sötnosen hade köpt med sig en massa tidningar och godsaker som jag ska gå igenom imorgon.

Jag är ännu inte gipsad och vet inte om det kommer ske här eller om dom gör det i Växjö.. Vet bara att jag längtar hem.
Blir ju lite trix och bök med barn och trappor men det löser sig säkert. Första veckan är barnen hos sin pappa och jag ska bo hos Alexi och bli omhändertagen:) sen kommer ju mamma och pappa hjälpa till och tusen tack alla andra som redan har erbjudit sig. Ni är guld värda!!



2013-01-19 @ 23:23:50 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Asså lilla gumman, jag tänker såå på dig och lider med dig. Men nu är operationen över och det är läkning och rehabilitering som gäller. Jag samlar mig till skaran som är beredd att hjälpa dig med saker, men det hoppas jag du vet :) Stort krya på dig, älskade du! KRAM!
Ps jag har både SATC-boxen och Vänner-boxen om du vill glo på det i soffan sen ;)


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2013-01-20 @ 10:08:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: