Sjukstuga:(

Igår va ingen bra dag..
Åkte iväg med några kompisar till Hestra för att åka skidor.. Hade en underbar dag med sol och lagom kallt..

Sen framåt em lyckades jag vurpa.. Skidan löste inte ut så jag vred till knät plus att det hoppade upp och ner hela tiden jag gled..

Kände att det gjorde ont och blev svimfärdig.. Dom fick kalla på scooter. När jag skulle försöka resa mig kände jag hur underbenet inte ville följa med..
Fick åka pulka till värmestugan och invänta ambulans..
Blev skickad till värnamo där dom röntgade och konstaterade att benet va av och att det skulle bli operation imorgon.

Ronden va här kl 8.15 och då säger dom att det va en riktigt ful fraktur och att knät är ihopsjunket..
Dom måste röntga igen innan de opererar senare ikväll..
Jag ligger gipsad från fot till ljumske och har så sjukt ont så vet inte vart jag ska ta vägen.. Fick precis morfin i magen och hoppas det hjälper..
Vill bara komma hem nu.
Är livrädd för hur det ska gå på röntgen för kan inte flytta på benet och är livrädd inför operationen..



2013-01-18 @ 11:31:34 Permalink Kommentarer (2)



Kommentarer

Ush vilken hemsk dag! Tänker på dig vännen kram.

Esa (2013-01-18 @ 15:24:25)

Fy va jobbigt!! :( hoppas nu att de går bra med röntgen och operation! Stor krya på dig kram!!


URL: http://Thilden.blogg.se
Thilda (2013-01-18 @ 23:57:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: