Snart dax för träning igen!!

Ush vad man gottar sig hela tiden..
Sitter just nu med en stor skål godis bredvid mig.. Och igår slank första semlan ner i magen för i år.. Oj vad gott det va:)

Är så sugen på att ta tag i träningen men har inte den sista orken för att ta mig dit.. Borde som sagt kanske bli av mer då ens pojkvän är personlig tränare men vi brukar hålla oss till pingis:)

Förra året vid denna tiden va man riktigt duktig och minsta lediga tid åkte man och tränade.. Jaja det kommer kanske:)

Imorgon ska barnen åka till Lessebo till mormor och morfar. Jag och Alexi ska på fest. Ska faktiskt bli jättekul. Så sällan jag är iväg. Det är en kompis till honom som har styrt upp och hyrt lokal och bjuder på mat o sånt. Ska bli spännande att se om det är någon man känner då det kommer en massa folk.

Nehe ikväll blir det nog tidigt i säng.
Sov hos Alexi inatt (eftersom barnen va hos sin pappa) och där blev det ingen sovmorgon utan blev väckt av väckarklockan 07.15:(

Hörs imorgon



2013-01-11 @ 20:02:41 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Goa nakenfisen kram.

mormor (2013-01-12 @ 19:30:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: