Tillbaka i Växjö

Fick äntligen komma till Växjö igårkväll..
Det går väldigt sakta men säkert framåt.
Idag fixade jag att vara uppe och ta ynka små steg i sidled i gåvagnen utan att svimma..
Men har fortfarande otroligt ont när kag rör på mig. Lär bli kvar ytterligare några dagar här.

Är supertrött eftersom jag delade sal med 3 st varav 2 snarkade. Så kl 4 inatt bad jag om att få lägga mig och sova i ett duschrum. Fick knappt 2 timmars sönn där inne..

Har haft besök av mamma o pappa. Alexi och Ronja och sen nu Alexandra en kort sväng.. Det har piggat upp men har vart en jobbig dag pga annat.. Det är mycket som kommer till som man inte tänker på. Bara att lyckas få igång magen efter liggandes i nästan en vecka är ingen lätt match!!

Bjuder på lite blandade bilder bl a på hur benet är ihopskruvat



2013-01-22 @ 17:35:17 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: