32 år!!

Jaha då har man blivit 1 år äldre!
Vi firade mig i lördags när jag hämtade barnen. De blev jätteglada över att se mig..
Vi käkade på flustret sen blev det tårta och paket innan vi åkte hem..

I söndags hade vi en innedag. Städade och fixade..

Igår fyllde jag år. Max va jätteledsen över att gå till dagis på min födelsedag. Han trodde han skulle missa något kalas😄

Jag va och tränade på fm. Det har ju vart stängt i 2 veckor och måste väl erkänna att jag har slarvat en hel del med att träna hemma- så hade räknat med att få skäll:) men det hade gått fortsatt framåt. De sa båda 2 som va med att jag hade gjort mycket större framsteg än vad man kunde räkna med. Så känns verkligen kul att höra..

Linda kom på spontanbesök på em med paket:) En kniv jag lade undan för längesen på cervera som hon jobbar på. Jag har väl inte riktigt haft pengar till det så då köpte hon den till mig😄

På kvällen träffades jag, Jossan o Carolina hemma hos Carolina. Vi käkade sushi och sen efterrätt.. Blev även firad med paket..
Har blivit frälst i sushi.. Den sotade laxen!!! Mums..

Idag har det vart lugnt.. Haft tryckande huvudvärk.. Antar att det är pga vädret..
Rätt skönt med slappedagar oxå..

Imorgon ska jag träffa Benny. Ska bli jättekul.. Har inte träffat honom sen han flyttade till Sthlm förra året i Maj..

Lägger ut lite bilder på barnen från dagarna de va i Lessebo. Det blev en massa bad i Kosta



2013-07-30 @ 17:16:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

ja åren går. De älskade verkligen och bada i bassängen särskilt f
Freja som blev djärvare för varje dag. Skulle bara hoppa till pappa. Roligt och se när de valde presenterna till dig. Kram.

Mamma (2013-07-30 @ 17:29:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: