Eftermiddag på Evedal

Inge vidare soligt men varmt iallafall så vi åkte till Evedal nu på em..
Barnen badade.. Vi va nästan själva idag:)
Åt lite glass innan vi åkte hem..

Max va så jäkla rolig..
Träffade en kompis i glasskön.. Max drog upp min tröja och sa: titta villen stor navel min mamma har.. Min mamma har stor rumpa oxå:)
Sen när hon och hennes kille gick förbi sa han högt: va det hennes pappa:)

Lämnar barnen nu ikväll sen ska jag bort till M.. Passa på att träffas innan han åker iväg på semester.. Tänkte göra Italiensk kycklingpasta som är sååå jäkla gott.. Googla på det om ni inte har ätit det..



2013-07-14 @ 16:55:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilka coolingar, så härliga :)

mormor (2013-07-14 @ 17:27:21)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: