Spontantripp till Kalmar

Blev en spontantripp till Kalmar igår till Sandra. Hennes mamma bor där..
Kom dit vid 5- tiden.
Satte oss i deras trädgård och drack lite vin.. Supermysigt..
Satt ett bra tag innan vi fixade iordning oss och åkte in till stan. Käkade på Krögers och gick sen vidare till ett jättemysigt ställe som jag glömt namnet på:)
Hade superkul..

Idag käkade vi god frukost i trädgården innan vi tog cyklarna till stranden. Det tog bara 5 minuter dit och det va en sån härlig sommarkänsla att cykla till stranden..

Vi låg några timmar i solen.
Vid 3 hade hennes mamma fixat god mat som vi käkade innan jag började packa och bege mig hemåt.. Ville undvika värsta trafiken och så ska jag snart hämta hem älsklingarna..
Imorgon blir det nog Evedal om barnen får välja:)



2013-07-21 @ 18:27:03 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: