Hemma i Växjö

Vi åkte hem idag efter fikat..
Har tvättat o fixat lite..
Barnen badade.. När Max sprang förbi mig i kalsongerna framför spegeln upptäckte jag att det va rätt så stor färgskillnad på oss.. Va bara tvungen att ta en bild:)

Nu är det dax för Geordie Shore på MTV. Jag är nog världens största såpanörd:)
Imorgon är det läkarbesök och sjukgymnast inplanerat.

Ja kan berätta att jag går i KBT: Kognitiv beteendeterapi..
Som jag nämnt har jag vart med om mycket jobbigt sista åren och det med Alexi va nog droppen. Har nog aldrig tidigare vart så ledsen i hela mitt liv och kände att jag behövde lite hjälp på traven.. Tror alla skulle må bra av det. Finns mkt gott att lära sig om sig själv..
Det är ju inget som händer över en natt utan man får se långsiktigt på det...
Mitt mål är att lära mig att leva i nuet.. Att inte älta så mycket och sluta grubbla över saker man ändå inte kan påverka vilket jag gjort så länge jag kan minnas..

Jag kan erkänna att saknaden fortfarande är otroligt stor efter Alexi.. Känner fortfarande lika starkt att vi va menade för varandra... Men det finns inget jag kan säga eller göra för att ändra den saken så måste inse att jag måste gå vidare. Och den insikten va faktiskt väldigt skön. Efter det har jag mått mycket bättre och vart gladare..

Jag har faktiskt vart på 2 dejter...
Båda 2 va riktigt bra killar.. Supertrevliga och såg väldigt bra ut...
Men jag känner verkligen att jag inte är mottaglig just nu och behöver vara för mig själv....
Och som jag skrev tidigare att mellan dipparna mår jag faktiskt väldigt bra!!!!

Oj sorry ska inte babbla på mer:)men blir lätt så när man börjar:)



2013-06-02 @ 22:08:03 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: