Rapport från röntgen

Är hemkommen från röntgen och läkarbesök.
Satte mig vid sjön då jag hade en paus på 1,5 timme.
Han sade att det är svårt att se hur det läket i knäet med tanke på all skrot som sitter i vägen men läker gör det iallafall..

Jag är helt sjukskriven till 15 Augusti och då är tanken att jag ska börja halvtid... Ska testa att atbetspröva typ 1-2 timmar innan för att kolla hur det känns..

Sen sa han det som de även sagt tidigare att jag kommer aldrig bli återställd. Jag kommer aldrig få tillbaka full rörlighet i knät. Kommer inte kunna böja det helt bak eller sitta på huk. Jag kommer bli kobent och än värre med tiden. Det kommer bli förslitning på sidan och knäet kommer alltid glappa lite.. Sånt känns ju inte särskilt kul att höra.. Det kommer helt klart bli en invaliditetsnedsättning. Hur stor kan han inte svara på men att det blkr en hel del sa han.. Då är det ju något positivt i det hela att man har 2 försäkringar som ger ersättning.. Även om man mest av allt vill ha ett knä som funkar!!

I em hämtar jag barnen tidigare och så åker vi ut till Idas syster och badar. Blir nog en sväng till ryttartorpet för lite glass oxå😄



2013-06-11 @ 12:14:45 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: