Solig måndag

Vaknade med huvudvärk. Har en tendens till det måndagar..

Lämnade barnen hos Christopher. Max hade feber igårkväll och klagade på att han hade ont i huvudet så han fick vara hemma idag..

Åkte ner en sväng på stan och va en runda på jobbet för att prata lite med chefen ang när jag ska börja..

På em åkte jag hem till Johanna ( Jonna) en kompis jag inte träffat på evigheter..jättekul att träffa henne och hennes dotter.. Satt ute i solen i några timmar och fikade innan jag åkte och tränade. Man är inte särskilt sugen på att gå in i en varm svettig träningslokal men men ett måste..

Blev så sjukt godissugen och åkte ner till hemmakväll.. Blev positivt överraskad då de tydligen har gratis hyrfilm på måndagar.. Kollade på film förra måndagen oxå med en kompis och han trodde att han hade fått den gratis av misstag:) Så Juni ut får ni passa på:)

Imorgon åker jag ut till Tolg. Ska bli fint väder så ser fram emot en härlig dag. Barnen hade älskat det men det blir lite dumt när det är Christophers vecka...

Tjingeling



2013-06-17 @ 19:54:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: