1 mars

Ny månad idag och vårvärmen fortsätter.. Har lyckats sätta mig på balkongen och njuter av solen. Steker gott i ansiktet och några fräknar har börjat ploppa upp!!

Ska färga utväxten i em hos frisören.
Hoppas det går bra att sitta skönt..

Ikväll ska Alexi hjälpa mig att öppna upp ortosen till 45 grader så ska jag testa att böja. Har vart så glad nu för senaste 2 dagarna har det inte gjort ont alls att böja så är nyfiken hur det känns vid 45.
Så skönt att inte äta något smärtatillande heller. Åt sista för en vecka sen.

Nehe nu måste jag nog röra lite på mig. Kan tyvärr inte sitta bekvämt för länge i samma ställning..

Ikväll blir det mys med god mat och spel. Kanske till o med lyxa till med lite vin eller bacardi breezer😄



2013-03-01 @ 10:30:05 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Härligt, lycka till kram.

mamma (2013-03-01 @ 17:57:37)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: