30 års fest

Igår va det dax att klä upp sig lite för det va 30-års fest hos Jenny.
Det va jättekul och Jenny hade fixat hur mkt god mat som helst..
Tyvärr hade jag inte mobilen till hands så blev inga bilder.. Blir bara en från innan..

Idag tog jag mig upp på övervåningen för första gången sen olyckan. Har inte vågat tidigare men det gick jättebra..
Har bäddat och fixat här nere till barnen nu eftersom jag är själv med dom i veckan. Mamma o pappa är på kanarieöarna.. Jag får hjälp med hämtning o lämning från dagis här hemma så ska det nog gå bra. Enda som blir svårt är att aktivera dom så de åker till deras pappa redan på lördagen..
Åh längtar extremt mkt efter dom. Ska faktiskt bli mysigt att vara själv med dom.. När mormor o morfar är här är det bara dom som gäller:)



2013-03-17 @ 18:50:50 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: