Dålig uppdatering

Har inte blivit något bloggande pga att jag har vart sjuk. Haft huvudvärk flera dagar. Åkte hem från Lessebo i måndags och lämnade barnen på dagis.
Mådde ok i måndags sen i tisdags eskalerade huvudvärken igen och blev migränaktig.. På natten spydde jag och igår fick jag feber och spydde igen..
Och återigen bevisar Alexi att han är världens bästa pojkvän.. Han va ju här när jag spydde på natten men tänkte att kanske lika bra att han stannar om det skulle vara något smittsamt..

På kvällen igår blev jag jättedålig och ursäkta om jag skriver det men höll på att svimma på toaletten när jag spydde.. Fick riktig panik eftersom det inte är det enklaste med kryckor så han kom hit ändå och tog hand om mig..
Har kännt mig mkt piggare idag så. Får behålla det jag äter och ingen feber. Bara trött. Och peppar peppar mår Alexi bra så vet i tusan vad det va för skit..
Tror nämligen att jag är immun mot kräksjuka.. Har inte vart magsjuk sen lågstadiet och så många ggr alla i familjen har haft det och jag klarat mig..
Sorry nog om spypratet:)

Bjuder på några fina bilder på barnen plus ett mindre fint på mitt ben..
Det är helt sjukt vad det har förtvinat.. Är så nojjig att det aldrig kommer bli fint igen. Man ser verkligen plattan på sidan av benet.. Men förhoppningsvis går det fort att träna upp musklerna när jag väl får börja..



2013-03-14 @ 15:56:30 Permalink Kommentarer (3)



Kommentarer

Tur att du mår bättre. Härliga bilder. Max rosiga kinder efter lång promenaden med Asti.

mma (2013-03-14 @ 20:35:12)

Tycker du har supersnygga ben! Långa och bruna! Hoppas att din kommande rehab-träning kommer gå bra. Jag kikar in nästan dagligen men är förfärligt dålig på att kommentera men var tvungen nu :0)

Camilla (2013-03-14 @ 22:43:50)

Tack Camilla vad snällt av dig!! Kul att du läser bloggen:)

Johanna (2013-03-15 @ 10:17:31)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: