Kidsen är hemma!!!

Igår kom busungarna hem.. Fullt ös som vanligt.. Dom fick som vanligt en massa pussar..

På em va jag hos sjukgymnasten igen. De mätte benen för att hålla koll så träningen tar så jag inte tappar för mycket.. Fick även en tens apparat som jag ska använda för att stimulera musklerna.. Kommer elektriska pulser i intervaller som aktiverar musklerna på något sätt...

Idag har vart en härlig soldag. Satt nästan 3 timmar på balkongen..
Annars har det rullat på som vanligt. Max kom ner på morgonen och kröp ner hos mig.. Supermysigt..

Imorgon ska vi till läkaren med Max för att kolla upp hans utslag som vägrar läka på armen.. Han får vara hemma från dagis och tanken är att han ska få gå på bio innan läkaren...
På Torsdag åker vi till Lessebo. Har testat så jag kan åka fram i bilen..

Gokväll



2013-03-05 @ 19:05:56 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: