Soool igen!!

Vaknade upp till klarblå himmel.. Vi käkade lite frukost sen bänkade jag mig på balkongen.. När solen försvann åkte vi bort till hans jobb där jag bänkade mig på altanen med en bok medans han jobbade:)

Åkte hem o slängde oss i soffan framför en film..

Har precis vart uppe och städat och fixat på toa och i kök så nu ligger jag och vilar foten. Det gör inte ont att vara uppe o fixa men foten svullnar om jag är uppe för länge..

Snart kommer Alexi och ska börja med middagen. Blir lammracks med råstekt vitlökspotatis och god sås till..
Har aldrig gjort det så tänkte kika och se om man kan lära sig något!!

Imorgon kommer äntligen älskade ungarna hem.. Längtar sååååååå!!!!



2013-03-03 @ 18:41:45 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Titta gärna så kanske du kan bjuda oss på det, Ses imorgon.

mamma (2013-03-03 @ 19:59:47)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: