Aj aj aj

Idag är första dagen på väldigt länge jag har riktigt ont i benet.
Körde hårt idag hos sjukgymnasten.
Körde hindergång utan kryckor vilket innebär stegvis att jag bara står och lägger all tyngd på vänster ben..
Tränade även på att gå upp med ett ben i taget på en step-up bräda. Även det utan kryckor. Riktigt läskigt när man börjar med det skadade benet och sen ska stiga upp med högerbenet.. Och endast ha det skadade benet att stå på.. Men det gick bra det med..

Körde en runda i gymmet med diverse maskiner och avslutade med cykling..
Kände när jag gick därifrån att det gjorde riktigt ont och nu i em/ kväll känner jag mig även svullen i fotleden.

Vi spenderade em/ kväll borta hos Linda. Isak o Freja är så jäkla söta ihop:)

Blir tidigt isäng ikväll känner jag.
Begynnande huvudvärk och trött som bara den



2013-05-13 @ 20:25:23 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: