Hur va det nu med tålamodet!!!

Dåligt tålamod är något jag har fått ärva från min käre far!!
Det och kärleken till godis och kakor<3

Det mesta går bra nu att vara själv med barnen men något som är sjukt jobbigt är när dom inte lyssnar och springer ifrån en.. Att dom vet att jag inte hinner ifatt! Vi va i Lessebo även idag.. Barnen lekte och busade och lagom tills vi skulle åka va dom speedade och vägrade lyssna på mig och då försvann all sista energi från en.. Brukar ju vara så på söndagar oxå.. När man har varannan vecka blir det ju väldigt intensivt och i slutet av veckan är man rätt trött..
Så får man alltid så dåligt samvete för att man skäller på dom!!!

Kom hem och hade en mysig stund i soffan med saga innan läggning..

Knappt man vågar säga det men det va rätt skönt idag med en regnig dag. Började på en ny bok som jag inte kunde släppa. Mysigt att ligga ihopkurad under en filt med ösregn utanför!!

Nu är det final av mästarnas mästare. Är kanske en av de få som kikar på det istället för hockeyn:)



2013-05-19 @ 20:17:30 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Det hade ju inte behövt och regna hela dagen. Skönt att ni kunde mysa i soffan.

Mamma (2013-05-19 @ 21:20:56)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: