Onsdag 22/5

Igår va en lugn dag.
Träffade Ida och Elis en sväng på Samarkand för en fika..
Åkte hem och slängde mig i soffan och läste ut tredje delen av Hammarbyserien..riktigt bra den med!

Bakade lite. Nutella-cookies. Blev helt ok men lite väl söta kanske..

Tog sovmorgon idag till 9.40. Vet inte när jag sov så länge sist.
Åkte upp och tränade.
Va nere en sväng på stan. Köpte lite kläder till barnen. Hittade världens sötaste knytblus till Freja jag inte kunde motstå! Tog en snabbfika med Alex oxå.

Imorgon är det fullt ös..
Först ska jag till läkaren. Sen hämta upp Max för hans årliga besök för ultraljud av hjärtat.. Lämna honom på dagis igen för att sedan åka till sjukgymnasten och sedan blir det hem till Linda på kvällen..

Ser fram emot Fredag. Ska ut och käka med Carolina och Camilla. Har bokat på PM. Det är vårdstad i helgen så lär säkert vara en hel del folk ute..
Ska bli superkul.



2013-05-22 @ 19:37:22 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: