Rapport från sjukgymnasten

Kom dit och blev träning i gymmet direkt.
Först kryckgång över hinder..
Sen skulle jag testa att gå utan kryckor och ta hjälp av en bänk.. Det gick så bra att jag fick testa ute på golvet.. Va jättenervöst men gick hur bra som helst. Ingen smärta över huvudtaget..
Enda jag måste tänka på är att jobba med att pressa knät utåt. Har blivit kobent och knät vrider sig inåt när jag går..

Fick även testa på att cykla.. Vilket sjukgymnasten inte trodde jag skulle fixa.. Men gick bra det med:)
Han sa att jag gör otroliga framsteg för varje gång..
Hoppas inte ni tycker det låter som jag skryter.. För det är verkligen inte tanken!! Jag är bara så JÄVLA glad för minsta lilla framsteg och vill gärna dela med mig!!!



2013-05-06 @ 21:30:36 Permalink Kommentarer (3)



Kommentarer

Skryter nej det är ju kanon härligt.

mamma (2013-05-06 @ 22:26:12)

Skitbra ju!! Det är klart du ska dela med dig av dina framsteg. Vi vet ju vilken skada det var och det är ju kanon att det går så bra. Njut av framstegen och kämpa på vidare. Stor kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se
Magda (2013-05-07 @ 08:15:12)

Du skryter absolut inte och hade du gjort det så hade du haft all rätt till det :) Du är GRYM tjejen! <3


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2013-05-10 @ 04:45:41)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: