Tryckande väder

Sitter med busarna i soffan och har tryckande huvudvärk. Antar att det beror på vädret. Åska på g känns det som!!

Lämnade barnen i morse. Det är alltid kaos med parkeringar och folk ställer huller om buller..
När jag hade lämnat och ska köra till sjukgymnasten står det en vid min bil och frågar om jag är ägaren. Han hade backat på min bil och skrapat upp en stor repa. Tack o lov va han ärlig. Vi bytte uppgifter så ska han kontakta sitt försäkringsbolag så hoppas jag det löser sig..

Åkte upp och tränade.. Fick ytterligare övningar att göra.. Just nu är det mkt fokus på styrka och balansövningar..

Hem och hann sitta en liten stund på balkongen innan solen försvann.

Åkte till dagis och hade samtal om Max. Det va mkt positivt. Ja han har ju lite extra stöd då han har lite problem med det sociala men han har utvecklats jättemkt och är skönt att höra..
Hon hade gjort lite som typ en intervju med en massa frågor som han hade fått svara på.. Ja som alla barn har fått göra:)
Bl a va det en fråga vad mamma gjorde och han hade svarat hon busar och har ont i benet..
Och vad han skulle bli när han blir stor hade han funderat på länge och sen hade han svarat att han skulle bli brandman och mamma och Freja skulle jobba där i köket:)

När vi kom hem efter dagis bakade vi cornflakeskakor: fast blev med rice krispies istället och det blev nästan lika bra..

Nu börjar det närma sig läggdax.



2013-05-27 @ 18:53:46 Permalink Kommentarer (2)



Kommentarer

Vad söt han är. Hur mycket av cripsen hamnade i skålen ? Trist med bilen.

mamma (2013-05-27 @ 22:10:18)

Det mesta faktiskt:) ja hoppas det löser sig smidigt

Johanna (2013-05-27 @ 22:20:19)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: