Underbara vår!!

Igår började dagen med att barnen åkte till dagis.
Vid 11 va det dax för sjukgymnasten.
Jag har tyckt att det har växt men trott att det har vart inbillning men han tyckte oxå det.
Va lite nervös för att få skäll eftersom jag inte tränat något hemma pga min förkylning.. Men fick en massa beröm.
Helt sjukt vad det har hänt saker bara genom att jag går på det.
Förra veckan när jag provade benpressen kunde jag inte ens röra den 1 cm och igår gjorde jag 10*3 repetitioner utan problem med 10 kilo. Blev så jävla glad!!! Tränade även lite övningar utan kryckor vilket va sjukt läskigt men gick ändå.. Men jäklar vilken träningsverk jag har idag!!

Efter dagis åkte vi till Thilda. Satt på altanen i solen medans Max, freja och Theo hoppade studsmatta.. Va där några timmar innan vi avslutade med Mc Donalds..

Vi va helt slut allihop så vid 20.30 va alla i säng😄
Den här förkylningen tar knäcken på mig. Fortfarande lika trött i kroppen och näsan rinner konstant..
Åker till Lessebo i em igen så jag får lite hjälp..

Nu sitter jag på balkongen i bikini och gottat mig☀



2013-05-03 @ 09:43:56 Permalink Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: