Vilken sommardag

20 grader kl 8.30 på morgonen och under dagen har det vart 24 grader.

Har haft jätteont i benet inatt och imorse värkte det ordentligt så frågade om personalen kunde hämta barnen och det gick bra..

Gick och lade mig i solen i trädgården. Kände att jag behövde vila mig idag. Vid lunch åkte jag bort till Thilda för att få lite sällskap.. Tyra är så jäkla söt.. Kröp ut och utforskade gräsmattan för första gången..

Har precis hämtat barnen från dagis och vi är faktiskt inne. De har vart ute på dagis mestadelen av tiden så de kan behöva vila från solen.

Imorgon åker vi till Lessebo och hälsar på kusinerna som är där.

Ev kommer Carolina förbi ikväll med deras lilla valp Stella. Har inte träffat henne än. En liten labbevalp..

Tjingeling



2013-05-17 @ 16:26:05 Permalink Kommentarer (1)



Kommentarer

Verkligen kanon dag. Vi också varit ute hela dagen. Kände knappt igen Freja. Noel har längtat så välkomna.

Mamma (2013-05-17 @ 20:04:51)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: