Första dagen på fulltid avklarad

Idag va första dagen på jobbet när sjukskrivningen är slut. Tog "bara" 10 månader att komma tillbaka!! Kommer fortfarande ihåg känslan när jag frågade min sjukgymnast när han trodde att jag skulle komma tillbaka fulltid och jag fick som svar: Det vill du inte veta.. Räkna med till jul!! Ush började lipa men nu är jag här:)
Började med att träna på morgonen.
Har inte tränat sen jag blev sjuk så har vart nervös att jag ska ha gått bakåt men kändes superbra. Fick lite nya övningar. Sen jobbade jag 13-19.15.
Gick jättebra det oxå.

Igår va jag och Max på bio och såg flygplan. Den va jättemysig. Freja va kvar i Lessebo och hade det mysigt med mormor och morfar..
På em hade vi det hur mysigt som helst i sängen. Låg alla 3 och kollade på tv..
Sen från ingenstans fick Freja världens utbrott.. Underbara 3-års trots😊

Tjigeling



2013-11-18 @ 20:45:21 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: