Hon vet vad hon vill!!

Jag visade ju bild på den rosa paljettklänningen Freja valde.. Den är det enda hon vill ha på sig..
Igår när jag tog på henne den andra klänningen hon valde med en katt på men som ändå hade volangkjol blev det stora tårar!!!! Vad ska det bli av detta😳

Imorse lämnade jag in bilen på verkstad. Så snällt av honom att köra hem mig efteråt.. Får se vad domen blir. Antingen så räcker det med att justera handbromsen och då klarar jag mig förhoppningsvis runt tusenlappen.. Eller så har jag otur att den behöver bytas ut helt och även göra oljebyte och då blir det många fler tusenlappar😔



2013-11-01 @ 10:24:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja lilla söta dockan blir inte lätt för mamma.

Mormor (2013-11-01 @ 19:03:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: