Jul på IKEA🎄🎅🎁

Soppan igår blev supergod.
Blev en mysig kväll med lite glögg som avslutning.

Idag har jag vart ledig och fick ett infall och åkte till IKEA för att spana in deras julsortiment.
Köpte en massa fint. Bl a en plastgran.
Först tänkte jag att barnen skulle ha den på deras rum men den va så fin så ska ha den här nere. Har faktiskt aldrig sett en sån fin plastgran innan. Köpte även fint julgranspynt i papp ( se ena bilden) så barnen kan hjälpa till att klä den och de kan dansa runt den utan att man behöver vara rädd för att något ska gå sönder..
Köpte även en vit träkruka att ha den i.
Jag va tvungen att testa hur den såg ut i vardagsrummet när jag kom hem:)
Åh längtar tills man får plocka fram allt🎅



2013-11-07 @ 20:34:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Hihi och tänk, denna granen kan du ta fram ännu tidigare eftersom den aldrig barrar ;) Du får en verkligen att tänka på julen vännen. Jag längtar med och imorn ska vi till IKEA och då ska jag med julspana :) KRAM!


URL: http://erikasblogg.se/
erikasblogg.se (2013-11-08 @ 22:46:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: