Onsdag

I måndags hämtade jag älsklingarna på dagis. Vi åkte direkt till Lessebo där Mona, Bertil, Göran och Gunilla va för årliga limpbaket.
Stannade tills strax innan 8 och det va minus när vi körde hem så tur att vinterdäcken har åkt på..

Igår hämtade C barnen och hade dom tills idag eftersom jag jobbade morgon idag.
Erika va här och färgade håret på mig och det blev jättebra..

Hämtade barnen idag vid halv 2.
Åkte och handlade.
När det blev mörkt gick vi till lekparken och lös med ficklampan som han fick i födelsedagspresent. Spännande:)

Blev bad och duschning när vi kom hem. Jossan kom förbi en sväng.
Fick även en trevlig leverans av pappa från Huseby: Kalvdans.. Sååå jäkla gott..

Fick koden idag till att logga in och se årets dagisfotografering för Max. Han blev jättebra.

Nu ska jag ta och krypa ner.

https://cdn1.cdnme.se/951125/7-3/pic_5283ec689606ee6d50fb190a.jpg" class="image">



2013-11-13 @ 22:18:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Super bra bild. Så spännande vara ute i mörkret. Godingarna sover gott.

Mamma (2013-11-14 @ 16:35:05)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: