Onsdag

Redan Onsdag.
Lämnade barnen på dagis i måndags. Åkte och handlade lite innan jag jobbade kväll.
Hade fått en paketavi när jag kom hem som jag hämtade.
Det va en klocka jag har beställt..
Blev riktigt nöjd. Har velat ha en sån hur länge som helst..

Igår jobbade jag morgonpasset 6-11:15.
Mötte upp Erika Grip på stan för en heldag. Käkade lunch, fikade och va en sväng på Samarkand..
Jobbade dag idag oxå.
Åkte hem och slappade en sväng. Va uppe och handlade på Maxi med Jossan tills ikväll. Vi och Linda ska träffas och laga mat. Blir jordättkockssoppa med knaperstekt bacon. Aldrig ätit det innan så ska bli spännande..
Imorgon är jag ledig. Riktigt skönt.
Ska färga håret annars inget inplanerat.

Nu dax att bege sig till Jossan



2013-11-06 @ 17:19:50 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Låter trevligt. Snygg klocka förhoppningsvis en på min arm också. Ha fortsatt bra kram.

Mamma (2013-11-06 @ 18:35:44)

Ja den är beställd:)


URL: http://maxwilmera.blogg.se
Johanna (2013-11-07 @ 20:36:31)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: