Sååå jäkla glad!!

Det gick bra med bilen och set kostade bara 880kr istället för ca 4500 dom det kunnat ha gjort.. Den smällen får jag ta till våren istället då det är dax för en stor service:( Men som sagt sjukt skönt.. Kan ju nästan säga att jag tjänade typ 3500kr idag:)

Mamma o Pappa kom in och körde mig till verkstaden. Jag hämtade barnen på dagis och vi åkte hem och fikade med mamma o pappa.
Efter det åkte jag och barnen ner till stan för att köpa fredagspresent som jag lovat. Varsin bokstavsbok från designletters.. De blev jätteglada..
Invigde dom till tacosen.
Blev även lite godis:)
Hann även med att fota årets julkort.. Fick muta med godis men bra blev det:)

Imorgon ska Max leka hemma hos Elie och efter det åker vi till Lessebo.
Lär förhoppningsvis bli en skogsrunda för Max..
Nu dax för IDOL



2013-11-01 @ 20:14:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Blev ju en bra dag. Ses i eftermiddag.

Mamma (2013-11-02 @ 10:17:58)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: