Söndagsångest😔

Ush tycker det blir jobbigare o jobbigare för varje vecka att lämna dom och få vänta en vecka tills dom kommer igen!
Det är skönt att jag alltid jobbar kväll måndagar så man slipper stressa iväg på morgonen. Kunna ligga kvar i sängen och mysa.

Max va ute en sväng i skogen på Liöberget med morfar..
Vi åt supergoda våfflor med hemmagjord blåbärssylt och grädde innan vi åkte hem på em.
Spelade lite spel och pärlade..
Så kul att även Freja är så stor att hon hänger med. Hon slog mig till o med i memory utan att jag hjälpte henne:)

Jossan kom en sväng på kvällen.. Barnen va jätteglada. När jag berättade för dom att hon skulle komma utbrast Max: Jaaa, jag gillar Jossan:)

Imorgon väntar ÄNTLIGEN jobb igen.. Ush har börjat få ont i halsen nu.. Men det får jag ignorera.. Får fortsätta med honungste med färsk ingefära o hoppas det går över..

Godnatt



2013-11-03 @ 22:53:48 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja usch så jobbigt förstår dig. Det märks att de blir större godingarna kram.

Mamma (2013-11-04 @ 10:12:43)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: