75 %

I måndags började jag jobba 75%. Det har gått jättebra faktiskt..
Nu går jag på mitt gamla schema och igår och idag ringde klockan vid 05:05.. Alldeles för tidigt men det va skönt att få sluta vid 11.15. Åkte och tränade en sväng. Så skönt för det va bara jag och en till. Tog några bilder så ni får se hur det ser ut där man har vart X antal ggr senaste månaderna😔

Ikväll va jag hemma hos Jossan. Hon bjöd på supergod tomatsoppa..

Imorgon är jag ledig.
Har bokad tid med sjukgymnasten.
Ska äta lunch med Sandra och sen på kvällen träffa Carolina och Jossan. De ska kolla hockeyn på tv. Inget jag är superintresserad av men bättre än att sitta hemma själv:)



2013-10-23 @ 23:04:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Låter ju bra kram:)

Mamma (2013-10-24 @ 10:09:16)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: