Äntligen åt rätt håll (peppar peppar)

Vågar knappt säga något men känns som det börjar släppa.. Idag kom äntligen smak o luktsinnet och aptitet tillbaka.. Firade med julmust:)... Hämtade barnen i måndags o va helt underbart men jobbigt att inte få pussa på dom..
VC sa att det lät som en rejäl elak förkylning och att jag inte skulle jobba förrens jag va bättre i luftrören.
Bestämde med chefen idag att va hemma veckan ut för säkerhets skull..

Igår kom mamma o pappa in med barnens kusiner. Det blev lite kalas med firande i efterskott sen följde alla 5 med till Lessebo så jag fick vila. Det va välbehövligt.. Har sovit jättedåligt senaste nätterna så igår somnade jag 20:30 och vaknade idag 08:00.

Barnen har lekt jättebra. Och hatten av för mina föräldrar som hade alla 5 sovandes där samtidigt!!!!

De kom in idag vid 2 tiden och då tog jag mig ut för första gången sen i torsdags förra veckan.. Åkte och handlade.. Tyvärr måste det ju fyllas på mat i kylen.. Lite skönt att få lite luft men det räckte för att göra en helt slut..
Ska som sagt va hemma resten av veckan oxå så hoppas vi det blir bra.

Nu ska jag hoppa i säng.
Godnatt



2013-10-30 @ 22:31:10 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

De hade så roligt godingarna, men vi var lite trötta på onsdagen.

Mormor (2013-11-01 @ 19:06:03)

De hade så roligt godingarna, men vi var lite trötta på onsdagen.

Mormor (2013-11-01 @ 19:06:05)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: