En bra dag

Idag har vart en bra dag.
Pigga och glada barn.. Gick bra att jobba.. Fint väder..
Gjorde världens godaste musli idag. Superenkelt..

Knät känns fortfarande bättre o bättre när jag jobbar men senaste dagarna har det börjar låsa sig något fruktansvärt när jag har suttit för länge och av misstag lagt det lite snett..
Känns som benen i knät lägger sig omlott och första stegen är hemska.. Men sen släpper det när man har gått en bit..
Har tid hos sjukgymnasten imorgon så ska kolla upp det..

Måste nog tyvärr ringa VC oxå för jag misstänker att Max ser dåligt.. Nu ikväll satt han och blinkade jättemkt när han kollade på tv. Frågade varför han gjorde så och han svarade att det va suddigt. Kollade med hans pappa som sa att han hade märkt att han kisade när han kollade på tv.. Så får se om man kan få någon tid hos optikern



2013-10-02 @ 22:00:06 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Säkert gott:) kanske bäst och kolla honom, hoppas också de kan hjälpa dig kram.

Mamma (2013-10-03 @ 18:25:28)

Ja ska kika upp det imorgon. Tyvärr fick jag inget svar.. Bara att det är vanligt att när man har en sån allvarlig skada att det kan komma såna här låsningar lång tid efter


URL: http://maxwilmera.blogg.se
Johanna (2013-10-03 @ 20:09:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: