En bra Fredag

Vaknade och kände mig mkt piggare.
Hostade hela natten så fasade för att det skulle bli värre igen men har kännt bra idag..
Fixade lite saker på stan.. Handlade inför imorgon.
Hämtade ut ett paket. Det va ett par skor jag beställt från en sida på nätet. Ok det är säkert fejk då de endast kostade 240 kr och då va det gratis frakt.. Jag bryr mig faktiskt inte om det är äkta eller inte då ett par äkta kostar 1100 och det har jag redan 2 par..
Har beställt ett par till som jag väntar på..

Va och fikade med Erika min fd svägerska. Har inte träffat henne på evigheter och det va sååå härligt att ses.. Är så skönt när man kan behålla kontakten även fast man inte är tillsammans med C längre. De va ju faktiskt även min familj i nästan 9 år..

Avslutade kvällen hemma hos Malin framför IDOL..
Är supertrött. Imorgon jobbar jag på Samarkand 10.30-14.30. Funderar på att sticka ner på torget och köpa lite blommor innan jag börjar så då får jag ställa klockan😳

Godnatt



2013-10-11 @ 23:52:31 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: